weet iemand hoe ik de bass op mijn pc versterk of juist minder hard zet ik dacht aan een virtueel programma ofzo?

Toegevoegd na 6 minuten:
of misschien staat het wel gewoon op mijn pc, maar ik doe ook wel eens remixen met virtual dj daar kan je wel bass versteken maar dan moet je afzonderlijk elk liedje gaan draaien en als ik spotify gebruik is dat geen optie

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je kan bij windows media player naar srs wow effecten gaan en het daar veranderen, maar dat is aleen voor windows media player.Als je de bass/treble in het algemeen wilt veranderen dat moet je een programmatje downloaden zo als srs audio Essentials die is gratis maar die heeft limited functies.

www.dts.com/audioessentials