Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een gratis programma waarin ik macro's kan aanmaken en via een toetsencombinatie kan plakken in een willekeurig document?

Zoiets als ‘perfect keyboard’, maar dan gratis.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dan zit ik al snel aan AutoHotkey te denken. Dit is een gratis programma wat volgens mij doet wat jij beschrijft.

HotkeyBind heeft een soortgelijke functie, maar is volgens mij wat minder uitgebreid.

Dan is er nog DoItAgain waarmee je acties kunt "opnemen" (recorden) en zo staan er wel meer van dergelijke programma's in de categorie "Automatiseren" van onderstaande startpagina.

Alles wat je op die startpagina vindt is overigens gratis te gebruiken, dus kijk maar eens of er iets van je gading bij zit. Wel heb je soms dat zo'n programma vanaf een bepaalde versie niet meer gratis is, maar tot die versie kun je de software dan gewoon gratis blijven gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

typeitin is gratis, maar voor 30 dagen. Ik weet niet wat er gebeurd na deze 30 dagen. Ik gebruik deze namelijk icm een licentie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding