Sinds ik de Avira Free Antivirus gebruik, verschijnt er telkens reclame van Avira om een betaald anti-virus pakket te kopen. Hoe kom ik daar vanaf?

Verder bevalt Avira prima, dus ik wil er wel gebruik van blijven maken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Daar geraakt u niet vanaf dus beter een andere virusbeveiliging gebruiken zoals bv AVG, is ook gratis maar zonder reclame.

Het simpelste antwoord is door de betaalde versie te kopen ;) Of het gewoon blijven wegklikken. Je wilt een gratis product, dan moet je dit soort reclame voor lief nemen, of geld betalen. Het bedrijf moet ook inkomsten ergens vandaan halen.

Ik heb ook altijd Avira gebruikt en die reclame irriteerde tamelijk. De enige oplossing zover ik weet is een andere Anti Virus installeren. Ik gebruik zelf nu Microsoft Essentials. Die is volledige gratis en doet geen dingen waar je niet om gevraagd hebt.

1-Start>Configuratiescherm>Systeembeheer>Lokaal beveiligingsbeleid 2-Klik op Softwarerestrictiebeleid NIET dubbelklikken 3-Twee mogelijkheden, er staat een plusje voor Softwarerestrictiebeleid, dan hier op klikken en je ziet nu staan. GA NAAR PUNT 4 Mogelijkheid twee, er staat geen plusje waarop je kunt klikken en dan moet je in het rechter deel van je venster rechtsklikken op Softwarerestrictiebeleid en dan even wat proberen met wat je ziet, ik ben vergeten wat ik precies deed en het is niet terug te draaien. Als het goed gaat komt er een plusje voor Softwarerestrictiebeleid in de linker kolom te staan waar ook jij nu op kunt klikken. 4-Rechtsklik op Klik op 5-Blader naar de map Avira\AntiVir Desktop\ en dubbelklik op avnotify.exe 6-Zet beveiliginsniveau op Niet toestaan Zo, nu ben je van de meest hinderlijke popup verlost.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100