oude Allang verwijderde contacten komen steeds weer te voorschijn Hoe kan dat?

Besturingssysteem Windows vista
Browser google chrome:

Ik heb het programma outlook van mijn pc verwijderd.
De oude contactpersonen van outlook verschijnen steeds in mijn google mail contacten.
Handmatig verwijderd, maar steeds komt het probleem weer terug.
Waar kan die oude bestanden in mijn pc verwijderen?
---
groet Wil Meijer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Als je Outlook verwijderd hebt en Gmail dus online gebruikt, dan staan je contactpersonen niet op je PC en zijn alleen online bij Gmail te zien, te bewerken of te verwijderen.
Click op onderstaande link om te zien hoe je het moet aanpakken.