Kan je ook 1 onderdeel van Microsoft Office verwijderen?

Ik wil alleen Outlook verwijderen en opnieuw installeren maar als ik in de lijst met software kijk dan zie ik alleen 'Office' algemeen staan.

Toegevoegd na 5 uur:
*zucht* prutsers moeten niet zelf aan hun pc prutsen. Kom meestal aardig ver maar kon nu Outlook niet meer installeren, dus alles maar verwijderd om dan Office in zijn geheel weer te installeren..... FOUT!!!
Krijg nu de melding E:\PFiles\MSOffice\1043\ACWZMAIN.MDE kan niet gevonden worden. Naja, dan mn lappie maar naar een prof brengen. Ik weet het niet meer, ben al maanden bezig dat stomme Outlook weer aan de praat te krijgen (duurt ca. 5 minuten om op te starten).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
19.7K

Het beste antwoord

Ja, en dan moet je kiezen om Microsoft Office te verwijderen.
Klinkt doodeng, maar daarna krijg je een lijstje waarin je kunt kiezen welke onderdelen je wilt verwijderen.
AWM
14 jaar geleden
rose
14 jaar geleden
Hé, dat stond er nog niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Top, gelukt! Bedankt!

Andere antwoorden (4)

Je moet dan kiezen voor het verwijderen van Office en dan tijdens dat proces de onderdelen aangeven die je wilt verwijderen.
rose
14 jaar geleden
Even je office instal schijf in de pc doen en dan kun je instellen wat je wil, repareren kan trouwens ook op deze mannier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar start, configuratiescherm, software, klik daar 1x op Office, en kies voor wijzigen, in deze installatiewizzard kun je wijzigingen doen in de installatie en onderdelen toevoegen of wijzigen (toevoegen mogelijk de Office cd nodig) hier kun je Outlook verwijderen, ook is het hier mogelijk om extra onderdelen toe te voegen in de onderdelen van Office.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan ze ook allemaal verwijderen en http://openoffice.org gratis downloaden of http://abiword.org als je aan word alleen genoeg hebt

Toegevoegd na 4 minuten:
PS: Outlook vervangen door een degelijk programma kan ook geen kwaad hoor.
Ik stel voor om evolution te downloaden, is gratis, uitgebreid en makkelijk en kan alles wat outlook kan en meer...... http://www.gnome.org/~sragavan/windows/Evolution-2.24.0.exe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe zit het met die programma's en compatibilteit met Word? Op zich vind ik het nl. een prima oplossing maar ik deel nog wel eens teksten met anderen en iwl dat gewoon kunnen blijven doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allen gebruiken natuurlijk standaard hun eigen bestandstype maar natuurlijk kan je ook in andere bestandstypen opslaan zoals doc pdf en een gigantische lijst waarvan je 99% niet kent maar best handig wanneer je ooit een bestand naar china, japan of turkye wilt sturen en zeker wilt zijn dat zei dit kunnen openen. met andere woorden, ja het opent ieder mogelijk tekst-bestandstype en kan ook in die typen opslaan. Het .odt (open document tekst) bestandstype van openoffice kan zelfs goed de vervanger worden van .doc gezien dit een open en vrij bestandstype is wat vrij en gratis door iedereen gebruikt mag worden.
Veel overheden en bedrijven stappen al over naar openoffice, MSoffice ondersteund "als het goed is" ondertussen ook al .odt en andere open bestandstypen. Wat evolution-mail betreft is er geen verschil in bestandstypen of ondersteunde protocollen met outlook. Als je goed zoekt vind je alles gratis en goed :) Tip: http://openinfo.socialdefect.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor je uitgebreide hulp!