Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik bij het exporteren van een .mov in adobe premiere pro een volledige resolutie?

Ik werk momenteel aan een project in premiere pro CS5, en wanneer ik mijn video exporteer is deze niet in volledige resolutie.

Ik heb een Flash animatie met hoogste compressie kwaliteit geëxporteerd naar een .mov in een DV Pal codec.

Afmetingen 1280 x 720
square pixels

framerate van flashbestand op 12.

Deze .mov heb ik geimporteerd in een custom premiere project, wat ook ingesteld is op de afmetingen van 1280 bij 720, square pixels.
DV Pal Widescreen op 25 fps.

Ik heb bij het exporteren verschillende codec geprobeerd.

Opvallend: Wanneer ik mijn project in premiere preview, kan ik de zogeheten 'playback resolution' op 'full' zetten voor zowel afspelen pauzeren.

In het begin stond deze instelling voor pauzeren wel op 'full', maar voor afspelen op 1/2. Deze heb ik beide op 'full' gezet, maar mijn ge-exporteerde filmpje ziet er uit als: afspelen = 1/2, pauzeren = full.

Dus kortom, wanneer ik mijn ge-exporteerde filmpje afspeel, lijkt deze wel van halve resolutie..

Any help?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat je in de war bent met fullscreen en pixel voor pixel weergave op de precieze scherm resolutie..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Een "volledige" resolutie bestaat niet, Na het exporteren moet je gewoon even http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Video/Other-VIDEO-Tools/VideoInspector.shtml gebruiken om te kijken of de resolutie klopt.

Dus kortom, wanneer ik mijn ge-exporteerde filmpje afspeel, lijkt deze wel van halve resolutie

Lijkt, maar waarschijnlijk is het niet zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Staat je bitrate laag? 720p, ik zou zeggen zet de Maximum Bitrate op 60.000.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding