Hoe kan ik mijn Msn wachtwoord herstellen?

Aangezien hier al meerder vragen over zijn gesteld toch wat meer uitleg.
Ik wilde zaterdag op mijn telefoon inloggen, en dat ging niet liep een paar keer vast. Later nog een keer geprobeert en toen kwam de melding dat me wachtwoord niet goed was en dat het geverifieerd moest worden ofzo. Maar ik was niet thuis dus ik dacht, het komt later wel.
Gister dus geprobeert in te loggen en zoals verwacht ging dat niet. Wachtwoord opnieuw geprobeert in te stellen, maar dat kon niet meteen, moet via een code die dan naar je mobiel gestuurd word, maar het stomme is die staat nog op mijn oude nr. Maar goed op een andere manier gedaan, moest allemaal vragen beantwoorden enzo om de boel te verifieren, en dan zou het binnen 24 uur geregeld zijn. Maar we zijn nu 24 uur verder maar kan nog steeds niet inloggen, zowel met me oude als met mijn nieuwe wachtwoord. Ik vind dit wel behoorlijk vervelend, verwacht wat belangrijke mailtjes en heb al een paar dagen niet kunnen kijken.
Weet iemand een andere manier om dit probleem op te lossen???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je een herstel email hebt dan kun je het via die doen en anders kun je de msn help desk bellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niet echt het beste antwoord. probleem is al opgelost, kon vanmorgen wel ineens gewoon inloggen. Maar toch bedankt voor de moeite