Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik muziek download van youtube worden de liedjes iets van 80 mb is dat niet teveel?

Ik had net muziek van youtube gedownload via het programma 'youtube to mp3 convert' alleen het liedje is 78 mb. Meestal had ik liedjes van 4 á 5 mb. Hoe kan ik het aanpassen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
888
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat is niet zo. Het lijkt veel maar als ik een liedje download is meestal 130 mb. Het ligt aan het filmpje. als het filmpje veel bewegende beelden heeft, heeft het meer mb. Als het filmpje bijvoorbeeld 1 foto heeft is het weinig mb.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij hebt het over filmpjes, de vrager over mp3 van een filmpje, dan is 80MB of meer gewoonweg te veel. Dat is wat een nummer muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
MrTomaat, ik heb het gewoon over mp3 bestanden zonder video. Ze zijn dan ongeveer 80 mb

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

www.youtube-mp3.org levert meestal gewoon liedjes van 3 à 4 mb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankje het werkte

Andere antwoorden (1)

Hoe lang duurde de Youtube video die je tot mp3 hebt omgezet? Lange video's worden automatisch grotere bestanden. 80MB is sowiezo erg veel. Misschien een ander programma gebruiken? YoutubeToMp3Converter schijnt goed te werken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding