Kan ik in Gmail ook een nieuw bericht opstellen in een groot venster?

Ik ben outlook gewend, en daar opent een nieuw bericht automatisch in een groot venster.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
2.1K

Antwoorden (2)

Niet automatisch, daarvoor moet je naar het pijltje (nieuw venster) rechts boven, als je een nieuwe email aan het opstellen bent, en dan het nieuwe venster op volledige scherm zetten.

Tenzij je gmail koppelt aan outlook natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt Shift ingedrukt houden als je op "Opstellen" klikt. Daarmee open je het "nieuwe mail" scherm in een eigen venster.
bamibal