Hoe schakel ik spellingcontrole uit bij windows 7?

Nieuwe pc gekocht. In windows live mail, facebook en allerlei andere websites zie ik rode strepen, vanwege de spellingcontrole. Hoe zet ik dit uit? En waar?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ga in Chrome naar Instellingen (drie streepjes rechtsboven - Instellingen). Klik onderaan de pagina op "Geavanceerde instellingen weergeven". Klik onder het kopje Talen op "Talen en instellingen voor spellingscontrole". Klik onderaan het vinkje weg bij "Spellingcontrole inschakelen".

1.Klik op de Microsoft Office-knop en klik vervolgens op Opties voor Word. 2.Klik op Controle. 3.Als u de automatische spellingcontrole en automatische grammaticacontrole wilt in- of uitschakelen voor het geopende document, gaat u als volgt te werk: 1.Klik onder Uitzonderingen voor op de naam van het geopende bestand. 2.Schakel de selectievakjes Spelfouten alleen in dit document niet aangeven en Grammaticafouten alleen in dit document verbergen in of uit. Als u de automatische spellingcontrole en automatische grammaticacontrole wilt in- of uitschakelen voor alle documenten die u vanaf nu maakt, gaat u als volgt te werk: 1.Klik onder Uitzonderingen voor op Alle nieuwe documenten. 2.Schakel de selectievakjes Spelfouten alleen in dit document niet aangeven en Grammaticafouten alleen in dit document verbergen in of uit.

Bronnen:
http://www.pc-helpforum.be/f263/word-2007-...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100