Hoe schakel ik spellingcontrole uit bij windows 7?

Nieuwe pc gekocht. In windows live mail, facebook en allerlei andere websites zie ik rode strepen, vanwege de spellingcontrole. Hoe zet ik dit uit? En waar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
2.4K
bamibal
11 jaar geleden
Welke browser gebruik je?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan zowel internet explorer openen als google chrome. Ga maar even van chrome uit.

Het beste antwoord

Ga in Chrome naar Instellingen (drie streepjes rechtsboven - Instellingen).

Klik onderaan de pagina op "Geavanceerde instellingen weergeven".

Klik onder het kopje Talen op "Talen en instellingen voor spellingscontrole".

Klik onderaan het vinkje weg bij "Spellingcontrole inschakelen".
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Superbedankt!!

Andere antwoorden (1)

1.Klik op de Microsoft Office-knop en klik vervolgens op Opties voor Word.
2.Klik op Controle.
3.Als u de automatische spellingcontrole en automatische grammaticacontrole wilt in- of uitschakelen voor het geopende document, gaat u als volgt te werk:
1.Klik onder Uitzonderingen voor op de naam van het geopende bestand.
2.Schakel de selectievakjes Spelfouten alleen in dit document niet aangeven en Grammaticafouten alleen in dit document verbergen in of uit.
Als u de automatische spellingcontrole en automatische grammaticacontrole wilt in- of uitschakelen voor alle documenten die u vanaf nu maakt, gaat u als volgt te werk:

1.Klik onder Uitzonderingen voor op Alle nieuwe documenten.
2.Schakel de selectievakjes Spelfouten alleen in dit document niet aangeven en Grammaticafouten alleen in dit document verbergen in of uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
We hebben het niet over Word 2007, maar over Windows 7, en dan specifiek over webbrowsers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb geen word meer op deze pc. Komt nog.