Is er een goed alternatief beschikbaar voor Windows Live Messenger?

Ik heb altijd met veel liefde Windows Messenger gebruikt, ook al was ik met de laatste versie minder tevreden.

Nu MSN weggaat en we Skype als vervanger moeten gebruiken, hoop ik dat er een goed alternatief mogelijk is. Ik heb namelijk echt een hekel aan Skype, ik kan er niet aan wennen. Het liefst iets wat erg lijkt op de op een na laatste versie van Windows Messenger (de versie uit 2009?).

Het liefst een programma waarbij ik zonder veel moeite printscreens of afbeeldingen kan versturen (zoals in Windows live Messenger), en als het even kan ook kan tekenen of kan groep-videochatten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Je hebt mIRC, facebook messenger, kwekken van hyves, yahoo messenger, AIM.
en vast nog meer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Whatsapp is het beste
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op je pc?
Die bestaan en persoonlijk vind ik de beste aMSN lijkt precies op msn 2009

Voordelen:
meerdere msn accounts tegrlijk
Meerdere skins
plugins zoals chatbot dan kun je als jeoffline bent een eigen chatbot inschakelen

Gratis

Nadelen
nog niet gevonden

Download hier: http://www.amsn-project.net/