Hoe kan je foto's importeren van camera naar pc?

Ik heb een Nikon P300 en bij het aansluiten op de computer opent device stage niet automatisch, geheugenkaart erin stoppen werkt ook niet en picasa loopt bij het importeren vast.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dan ga je even naar Windows verkenner
en zoek je de Nikon P300 map
daar de bestanden selecteren en in de map zetten
waar jij ze wil hebben

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik moest er nog even bij vermelden dat je wel je toestel moet aansluiten
of je geheugenkaart in je pc heb zitten

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik moest er nog even bij vermelden dat je wel je toestel moet aansluiten
of je geheugenkaart in je pc heb zitten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
He bijdehandje, vermeld dan even wat jij niet goed vind.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zet eerst de mappen eens op details en kijk dan in degene van de laatste datum. Ik neem aan dat je de recentste foto's wil hebben?
Al ik kijk naar de nummering vermoed ik dat het de map 117P-011 is of de map 118 Nikon.
Pieter2011
11 jaar geleden
Gewoon alle (sub)mappen even goed checken, want die foto's moeten daar echt ergens staan. Daarna sleep je ze naar een map op je pc.