Hoe krijg ik de foutmelding 1722 weg?

Als ik Microsoft FSX wil installeren krijg ik steeds error 1722. Ik heb al eens geprobeerd hem weg te krijgen volgens deze pagina: http://support.microsoft.com/kb/928080/nl Maar het werkt niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aub een duidelijke screenshot

Het beste antwoord

Het foutbericht 1722 is een algemene installer foutbericht wordt gemeld dat een niveau systeemfout is opgetreden. In de meeste gevallen treedt een fout in het installatieprogramma in het Setup-programma dat is gekoppeld aan het registreren van lettertypen. In dat geval ontvangt u een ander foutbericht dat wordt gevolgd door een "1605" installer-foutbericht.
Dit staat op een website van microsoft. Er staat ook een link bij om de zaak te repareren.