Windows 8 ATI Catalyst Control Center herinstalleren?

Vandaag heb ik mijn laptop geüpdate naar Windows 8. Ging zo goed als vlekkeloos, maar ik heb toch nog een klein probleempje. Elke keer als ik mijn laptop opstart, krijg ik de melding dat ik ATI Catalyst Control Center opnieuw moet installeren. Ik kan dan kiezen tussen "Help online verkrijgen" en "Programma uitvoeren zonder hulp", maar wat ik ook kies, er gebeurt helemaal niets.
Wat moet ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

ga even naar de site van ati

www.ati.com

als je dat via de IE9 browser doet (dus niet chrome oid dan
kan je via een special link de driver vanzelf laten installeren
hij scan dan je pc
de oude wordt in de meeste gevallen vanzelf overschreven
zie find your driver groene knop of drivers en support

Toegevoegd na 2 minuten:
klik op de driver detect link onder find a driver
capthavoc
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
De driver zit er meestal bij in ja dus gewoon installeren
ook voor updates in de toekomst wordt dit contrl centr gebuikt
het is wat overdreven luxe allemaal maar het zit je niet in de weg verder