De editor Word heeft de onhebbelijkheid om een aantal '='-tekens achter elkaar om te zetten in een lijn. Hoe krijg ik die lijn weer weg?

Het lijkt namelijk onmogelijk om die lijn te 'vatten' in een kopie/past-buffer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

De lijn weghalen weet ik niet maar dat = probleemoplossend wel. Ga naar de instellingen van autocorrectie daar zul je ergens een lijst vinden met tekens en dergelijke. Verwijder de regel met de ===en en de lijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze lijnen zijn onderdeel van de paragraaf opmaak in Word.
Selecteer het paragraafteken (dat is die vette hoofdletter p die in spiegelbeeld staat met de dubbele streep) wat voor de lijn staat en druk op CTRL+Q.

Dat is alles,

Mogelijk ben je dan wat meer opmaak kwijt, maar in elk geval ook het lijntje.
Dit zou moeten werken in ALLE versies van Word