Afbeelding meesturen via mail met Mac. Altijd A4 formaat?

Wanneer ik een foto wil meesturen met de mail, krijg ik bv een foto paginavullend. Dit is iets wat ik niet wil. Heb het geprobeerd met de paperclip en met document toevoegen. Wie oh wie helpt mij met de oplossing. Ook met een gewoon word document krijg ik het groot op mijn scherm

Weet jij het antwoord?

/2500

Om dit als een normale bijlage te versturen moet je het volgende doen: - Je moet naar "Terminal" gaan om dit te wijzigen. (dit kan je vinden in: Applications -> Utilities -> dan open de terminal) Schrijf in de terminal: ------------------------------------------------------------------------- defaults write com.apple.mail DisableInlineAttachmentViewing -bool yes ------------------------------------------------------------------------- je kan het best knippen, plakken. Afsluiten en mail opnieuw opstarten. Nu word alles als een normale bijlage verstuurd ipv A4 formaat foto :) Succes, Ps. een andere optie is die Mac door het room gooien en een windows machine kopen ;) haha

Bronnen:
http://www.whymacsucks.com/

In Mail onder wijzig ("Bijlagen") kun je aangeven of je de afbeeldingen al of niet in het bericht wil meesturen. Het bestand dat je verstuurt, blijft in zijn oorspronkelijk formaat. Je kunt het met Mail wel verkleinen als het te groot is voor verzending/ontvangst.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100