Is er een gratis (opensource) programma waarmee je digitale documenten eenvoudig kunt beheren?

Sinds kort digitaliseer ik mijn rekeningen, brieven, contracten, verzekeringspolissen etc... Maar het is onhandig om die allemaal in directories neer te zetten en dan terug te vinden. Ik ben daarom op zoek naar een programma of applicatie waarmee je dat handig zou kunnen doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Doe van al je scans ook een OCR (tekstherkenning). Deze kun je vervolgens met standaard zoeksoftware doorzoeken op trefwoorden, en zo het gewenste document vinden, en bijbehorende scan. Je kun dan alles gewoon in een mapje stoppen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er is een app voor andoid dokument scan