Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat kan de reden zijn waarom ik het pictogram "openbaar" niet van mijn bureaublad verwijderd krijg?

ik wil mijn bureaublad "cleanen" door enkele snelkoppelingen die ik toch nooit gebruik te verwijderen. bij alles krijg ik, als ik de rechtermuisknop indruk, de mogelijkheid om "verwijderen" aan te klikken. maar bij "openbaar" verschijnt deze mogelijkheid niet. Nochtans wordt "openbaar" hier nooit gebruikt, dus het zou leuk zijn mocht dat onnuttig ding van mijn bureaublad kunnen.hoe kan het dat dat niet lukt? en bestaat er een omweg om het toch weg te krijgen?

11 jaar geleden
in: Software
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De Openbare Map wil zeggen dat je toestaat bepaalde bestanden te delen met verschillende gebruikers. Zet deze optie uit en verwijder dan die map.

->Control Panel -> Network and Sharing -> Advanced en dan de hele rommel uitzetten!

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
liveisgreat
11 jaar geleden
bij advanced staat delen uitgeschakeld heb ik vastgesteld, dus op die manier lukt het niet...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding