Wie kan mijn helpen mbt foutmelding No PBC AP available bij Sitecom router150N x1?

Ik heb een router, sitecom 150N gekocht om draarloos te communiseren met de laptop en mijn desktop. Na installatie van de software ik krijg 2 meldingen: terwijl de adapter er in zit (ook van sitecom) wordt er aangegeven dat hij niet verbonden is.
Volgens de handleiding van Sitecom moet ik daarna 2 sec. op de knop van de router drukken en in het scherm dat dan verschijnt een knop WPS indrukken, de WPS koppeling moet dan gestart, die houdt echter na enige tijd op en er verschijnt een melding: no PBC AP available. En verder kom ik niet.
Kan iemand iets met dit verhaal??
Alvast hartelijk dank voor reacties

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Waarom probeer je gewoon niet zonder WPS te verbinden met de AP? Je hebt bij de Wireless Opties de SSID en WPA(2) password moeten invullen, zoek de AP op in je laptop, en vul het zelf bedachte password in... WPS is in sommige gevallen erg handig(wireless printers) maar werkt doorgaans slecht....