kan je bij windows vista een office assistent selecteren?

ik stelde een vraag over een office assistent, maar bij Windows Vista krijg ik de melding dat het zoekwoord niet gevonden wordt (O resultaten).
Is het überhaupt mogelijk een office assistent te installeren bij vista?

11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ja. Door op de Start-knop te drukken, en vervolgens te kiezen voor Help en ondersteuning krijg je een met een blauw vraagteken aangeven Windows hulpfunctie.
De office assistent betreft alleen de Microsoft Office bestanden. Doordat je in die vraag de mogelijke hulpfiguren noemde was niet duidelijk dat het om Windows Vista ging!
Amadea
11 jaar geleden
liveisgreat
11 jaar geleden
juist, dat had ik wellicht beter vermeld..
liveisgreat
11 jaar geleden
ik kan die windows hulpfuncties alleen online selecteren blijkbaar...
Amadea
11 jaar geleden
Je kunt je probleem natuurlijk ook aan ons, de GV'ers met Window Vista, voorleggen!
liveisgreat
11 jaar geleden
yep, maar ik krijg die helpfunctie dus echt niet ingeschakeld bij Word.. Als ik op het vraagtekentje in het document druk, krijg ik geen balkje om een vraag te formuleren, maar de melding dat er voor de gestelde vraag geen antwoord is. inderdaad, ik zal er es een vraag over stellen. hopelijk zwieren de moderatoren deze er weer niet af omwille van één of andere onbegrijpelijke regel :-/