Hoe komt het dat ik twitter niet meer kan installeren op de Ipad?

Ik kreeg een update van twitter, hierna werkt het programma niet meer. Ik heb het daarna verwijderd, en opnieuw geprobeerd te installeren, maar dat gaat niet, hij blijft hangen op "wachten" en "pauze", het groene balkje wat normaal volloopt doet helemaal niks.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je moet adobe flash player hebben als het apparaat het kan hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Twitter heeft altijd prima gewerkt op de Ipad. Na een update (die niet geinstalleerd werd) kreeg ik pas problemen. Alle andere programma's werken prima en de Ipad is geupdate.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, Dan kan ik je niet verder helpen.