Kan je smsjes die je via je mobiele telefoon verstuurd op de pc terug lezen? Zo ja hoe kan dat en via welk programma?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Dat hangt van het merk van je mobieltje af. Ik heb bv Nokia en als ik hem aan mijn PC hang via een USB kabel heb ik de Nokia Suite om contact met mijn mobiel te maken en foto's en SMSjes op mijn PC op te slaan. Kijk dus op de site van het merk van je mobiel wat je moet doen. En misschien staat het wel in de handleiding van je mobiel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het communicatieprogramma moet je dus van de site van de maker van je mobiel halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je android of ios hebt kan het met moborobo.
Met eenvoudige telefoons is dat niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wanneer je een smasung smartphone hebt kan je Kies hiervoor gebruiken. hiermee kan je alles op je telefoon regelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je android hebt kan je via Playstore Air Droid downloaden. Dit moet en op je PC en op je telefoon.
Je moet echter wel een beetje verstand hebben van IP-adressen, en je moet het programma aan laten staan op je telefoon terwijl je via je browser(op je laptop/pc) je telefoon wilt beheren.

Bron hieronder vind je de link ernaar toe. Er staat in de beschrijving ook een youtube filmpje waarin het uitgelegd word hoe en wat.

succes! :)