Is er ook een gratis offline alternatief voor tineye.com?

Dus een zoekprogramma waarmee je op local disks kunt zoeken naar plaatjes met (deels) gelijke inhoud.

Ik zoek dus _niet_ naar een programma die dezelfde bestanden zoekt - dat kan gewoon met een normale zoekactie. Het beoogde programma moet dus echt in de plaatjes kijken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Gratis en goed ken ik niet, wel ben ik redelijk te spreken over http://www.vistanita.com/ (heeft niets met windows vista te maken, doet het gewoon op XP)
Hiervan een is werkende trial te downloaden en deze kun je instellen hoeveel gelijkend de bestanden moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gratis niet, vermoed ik.
Hier een 30-dagen trial:
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thx, maar een trial downloaden lukt ook niet (of ik kijk niet goed)... Je moet eerst betalen :).
AWM
14 jaar geleden
Ok, dat is een tegenvaller. Ik zal nog eens wat verder kijken.
Maar ja, gratis, voor niets gaat de zon op :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar ik heb 't programma waarschijnlijk maar één keer nodig... ;)
Toch zonde om dan 10 pond te betalen.