Hoe maak ik in excel in een grafiek, een lijn die het gemiddelde aangeeft? Die lijn gaat door sommige punten heen, maar die lijn die blijft recht.

Help!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
15.6K

Antwoorden (3)

Zorg dat er in cellen met gegevens de gemiddelde waarde komt te staan.
Neem deze waardes in je grafiek mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als uw grafiek gemaakt is klikt u rechts op de betreffende lijn en klik dan "Trendlijn toevoegen" aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt dus al de trendlijn die je wilt? Klik daar dan op met de rechtermuisknop en klik op trendlijn opmaken. Daar kan je alle opties naar wens instellen.