Wat moet ik doen als er fouten zijn opgetreden bij het verwerken van de taakverzoeken in Windows Mail?

Ik weet zeker dat ik alles goed heb ingevuld Ingaande is pop3.gmail.com en Uitgaande is smtp.gmail.com
Doe ik verder iets fout??

Kan de host pop3.gmail.com niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven.
Account: 'pop3.gmail.com', Server: 'pop3.gmail.com', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socket-fout: 11001, Foutnummer: 0x800CCC0D

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.6K

Het beste antwoord

Volgens bijgaande website moet je voor inkomende/uitgaande mail het volgende invullen:
De server voor inkomende mail in: pop.gmail.com
De server voor uitgaande mail: smtp.gmail.com
(en dus geen pop3.gmail.com.

Bovendien moet je Pop3 inschakelen op je e-mailaccount. Daarvoor ga in je Gmail account online naar "Settings", en dan naar Forwarding and POP en zet bij "Pop Download" de optie "Enable POP for all mail" aan.
Pieter2011