Kan iemand mij helpen een tweede map postvak In aan te maken?

Ik gebruik office 2003 en heb een tweede email account aangemaakt. Ik wil graag dat de mailtjes hiervan in een aparte map "Postvak IN" komen. kan iemand mij een tip geven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Grinnik... ik heb het tegenovergestelde... Ik heb nu windows 7 en alle mailclients die ik daarbij kan vinden gooit de post in twee postvak in-mappen, terwijl ik de beide accounts in één postvak wil hebben.

Hoe dan ook: kun je dat niet regelen door gebruik te maken van "regels"?

Maak een nieuwe regel aan dat mail geadresseerd aan mailadres2@provider.nl automatisch geplaatst wordt in een zelfgekozen map, in dit geval waarschijnlijk Postvak In mail2.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel is perfect gelukt.