Is er een software prog.wat je op de ene pc kunt installeren zodat je op een andere pc mee kan kijken?

Dus wat er dan op dat beeldscherm gebeurt?

Ik kan me een programma herinneren dat gebruikt word om hulp op afstand te geven,maar wat de naam daarvan is en of dat hiervoor gebruikt kan worden weet ik niet..
(en of het gratis te downloaden is..)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dat kan o.a. met VNC.

Toegevoegd na 3 minuten:
Er is ook helpdesk software, presentatiesoftware, online vergadertools e.d. waarmee je je bureaublad kunt delen zodat anderen mee kunnen kijken. Teamviewer is daarvoor een hele goede tool.

Andere opties zijn ook in Windows ingebouwd. Die module heet "Hulp op afstand".

Toegevoegd na 7 minuten:
Opsomming van andere tools:

LogMein
TightVNC
Teamviewer
Crossloop
Windows Hulp op Afstand
RealVNC
Netviewer
Windows Remote Desktop

Persoonlijk vind ik Windows Hulp op afstand goed werken in Vista en Windows 7. Teamviewer is een heel goed alternatief en bij beperkt gebruik ook gratis. Als het gaat om systeembeheer kan je beter aan VNC denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan natuurlijk en succes met uitproberen. de eerste drie links zijn gratis te downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo dit is een goed antwoord. Van mij een dikke +