Hoe kom ik te weten welk programma m'n webcam blokkeert? Wanneer ik een opname wil maken krijg ik de melding: "Locked by another application"

Software werd reeds verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Een virusscan geeft geen resultaat. Het probleem blijft.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Pieter2011
11 jaar geleden
Wanneer je een programma als ManyCam op je pc hebt staan, kan het zijn dat je daar de instellingen moet veranderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als dit onder Windows gebeurt...je zou kunnen proberen in Taakbeheer een vreemde eend in de bijt te vinden. In Windows 7 open je Taakbeheer met de toetscombinatie Ctrl-Shift-Esc.

Antwoorden (1)

Je krijgt deze melding vaak als je msn hebt openstaan of een ander programma waarin de webcam betrokken kan zijn.
Ook zou het kunnen zijn dat er iets in je webcam instellingen niet goed staat, dit kan je vaak vinden in het webcam programma zelf.

Veel succes ermee!