ik ben opzoek naar een app die via bluetooth mijn pc bestuurd?

een app voor de ipad die via bluetooth een verbinding maakt en een bepaalt programma bestuurt
als ik in deze app zelf knoppen moet maken en instellen wat ze doen is nog beter.

Toegevoegd na 23 minuten:
de computer waarmee ik moet werken heeft volgensmij geen internet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
capthavoc
11 jaar geleden
je verbindt in principe via de router (als die draadloos is)
ene vaste pc hoef je maar met de router te verbinden via draad heb je zowel een netwerk als een internet verbinding
maar als die pc geen internet heeft heeft deze dan wel bleutooth ?
ik vraag me ook af of de bleutooth van ipad wel de mogelijkheid heeft dit te doen?
ik heb zelf een iphone ook met bleuttooth mogelijkheid maar deze biedt alleen maar een headset functie
bovendien is de pc windows of mac ? de beste kans van slagen heb je toch als de pc wifi heeft via de router
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Logitech heeft daar een app voor. Werkt niet met BT, wel met wifi

Antwoorden (2)

volgens mij is teamviewer prima geschikt
maar dat werkt wel via je wifi is dat een probleem ?
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou het zit zo
ik werk met een programma die licht effecten aanstuurt via LAN
maar dit programma is zo mooi ingesteld dat je met de muis over het hele scherm vliegt om opdrachten door te geven naar de lichten en het duurt dus te lang..
en aangezien ik een ipad heb vroeg ik me dus af of dit kon
aangezien je makelijk met een bluetooth stickje kunt werken
capthavoc
11 jaar geleden
ik kan me voorstellen dat bluetooth daarvoor ook de langzaam werkt
maar is het een apart apparaat dat die lichteffect aanstuurt ?
en gebruik je zeg maar die pc als aanstuur ? ik kan me niet helemaal voor de geest krijgen hoe/wat je
precies voor hardware en software hebt en hoe het nu verbonden is
Ikzelf ben ooit ook opzoek geweest naar zo,n app maar tot heden heb ik hem nog niet gevonden zowel in de app store als in cydia