Ik heb een bestand gedownload, een rar bestand en in in dat bestand zit een iso bestand hoe moet ik die iso bestand downloaden, zonder te branden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (5)

Dat ISO bestand heb je al gedownload, je bedoelt waarschijnlijk hoe je het moet openen/gebruiken.

Een iso bestand moet je "mounten" en dat kan met het programmaatje Daemon Tools (lite). Die maakt eigenlijke een virtuele DVD-drive aan waar je de ISO als het ware in stopt. Dan zou het moeten werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt helemaal
kan o.a. met deamon tools. Is ook in free ware (zie bron)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een ISO bestand is (bijna altijd) een image bestand van een cd of dvd. Om deze te openen moet je software installeren om de ISO te mounten. Dit betekent dat je met een programma net doet alsof het ISO bestand een echte schijf is. Om een ISO te mounten gebruik ik altijd Isobuster.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo
Winrar kan ook iso bestanden uitpakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veel mensen komen met een antwoord als; 'maak een virtuele hardeschijf' (DAEMONS Tools). Persoonlijk vind ik dit onhandig, en daarom gebruik ik ISO Toolkit (zie bron).

Met dit programma pak je ISO-bestanden uit (via het tabblad ‘Extract Image;’ je selecteert bovenaan het ISO-bestand, en onderaan de map waar je de uitgepakte bestanden wilt opslaan), zonder al te veel gedoe.