Ja dan moet je kiezen voor het vierkantje met ---lijn (staat bij select). Dan de uitsnede maken met het vierkantje. Dan kiezen voor "crop" en dan opslaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar staat "crop" ?
gvrox
11 jaar geleden
Niet als je een Engelstalige windows-versie hebt.
gvrox
11 jaar geleden
Dat kan ik niet afleiden uit de vraag. Zelf gebruik ik ook alleen de Engelstalige versies van Windows (en de software die erop draait), zowel thuis als op het werk. Ik vermoed dat Freek ook de Engelse versie gebruikt.
gvrox
11 jaar geleden
Dat is waar.
Klik in Paint bij 'Start > Afbeelding' op 'Selecteren.'
Selecteer daarna, terwijl je de RECHTERmuisknop ingedrukt houdt, het gebied dat je wilt uitsnijden, en laat daarna los. Kies nu voor 'Bijsnijden'