Bestaat er ook een composer voor gmail?

Ik weet wel dat live/hotmail een eigen live composer heeft mijn vraag is dus heeft gmail dat ook?
ik vind het soms erg vervelend om telkens mijn webmail te moeten openen.

ik gebruik nu firebird maar die heeft weer geen notifactor erin zitten.

iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Amadea
11 jaar geleden
Wat je precies bedoelt snap ik niet, maar ik heb mijn Yahoo mail gekoppeld aan de Windows mail en als je op internet een op een maillink wilt reageren dan opent die rechtstreeks. Ik neem aan dat Gmail ook aan Windows mail gekoppeld kan worden. Of welk systeem jouw computer dan ook gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik gebruik denk ik liever firebird maar ik zal eens een gokje wagen

Antwoorden (1)

Nee die bestaat niet specifiek voor gmail of door google gemaakt. Probeer eens overweg te gaan met Thunderbird of Windows Live Mail.