hoe maak je in Word een o met een / er doorheen?

de o zoals die veel gebruikt wordt in Scandinavische landen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Dit doe je op dezelfde manier waarop je in de meeste Windows-programma's dergelijke "combinatie-tekens" maakt:

1.  Druk op Control-/.
2.  Type een o of een O in.

Het resultaat is ø of Ø.

Cryofiel
10 jaar geleden
Eerst "Ctrl" en "[" tegelijk intoetsen, daarna "o" intoetsen.
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Bij mij werkt dat niet.
Antoni
10 jaar geleden
Bij mij werkt jouw antwoord: "1. Druk op Control-/.
2. Type een o of een O in." niet.
Cryofiel
10 jaar geleden
Oh, ik dacht dat je binnen de meeste Windows-programma's al die tekens op dezelfde manier maakt: 1.  Druk op Control en het teken dat je "door je letter heen" wilt.
2.  Druk op de letter. Bijvoorbeeld: Control-` en e geeft è, Control-: en o geeft ö, Control-, en C geeft Ç, enzovoort.
Ø = Alt + 157