Is er een gratis programma/website waar je spelling kan controleren?

Ik gebruik als tekstverwerker word, maar de spellingscontrole hiervan doet het niet (meer), ik heb alles al geprobeerd, dus kom alsjeblieft niet met oplossingen voor dit probleem.
Maar ik wil dus wel graag mijn spelling kunnen controleren. Is er hier gratis software voor te downloaden of een gratis website waar ik dit kan doen. Het liefst wel goede kwaliteit natuurlijk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Spellingcontrole"doet het niet meer"?
Lijkt mij toch een stuk handiger alsweproberen die weer aan de praat te krijgen.

Antwoorden (2)

Tja, als je Word niet wilt proberen te laten repareren, zet je gewoon open office op je PC. Dan heb je weer een tekstverwerker mét spellingscontrole. En als je perse in word wiltblijven werken, kopieer je de tekst naar open office, laat de spellingcontrole zijn werk doen en kopieer je de gecontroleerde tekst weer terug. Word repareren lijkt mij minder omslachtig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja goed antwoord. maar waarom knippen en plakken naar word. in open office kan je toch ook gewoon de werk uitprinten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat ik de indruk kreeg dat ze graag in Word wil blijven werken; daarom zoekt ze eigenlijk software om de spelling te controleren. Tuulijk is het veel makkelijker om direct in OO te werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat niet iedereen print, wat je misschien beter kan doen is je Open Office documenten opslaan als een word document. (doc/docx)
OpenOffice wordt sinds anderhalf jaar nog maar mondjesmaat ondersteund. Beter is de afgeleide LibreOffice (nu versie 3.6.0), daar wordt volop aan gewerkt.