Is er een gratis programma/website waar je spelling kan controleren?

Ik gebruik als tekstverwerker word, maar de spellingscontrole hiervan doet het niet (meer), ik heb alles al geprobeerd, dus kom alsjeblieft niet met oplossingen voor dit probleem.
Maar ik wil dus wel graag mijn spelling kunnen controleren. Is er hier gratis software voor te downloaden of een gratis website waar ik dit kan doen. Het liefst wel goede kwaliteit natuurlijk.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je zult ongetwijfeld veel geprobeerd hebben, maar heb je ook geprobeerd om het hele office te verwijderen en opnieuw te installeren? Kan me niet voorstellen dat het dan niet gaat lukken Toegevoegd na 1 minuut: Zou je misschien toch even willen neerzetten wat je allemaal gedaan hebt om de spelling controle te laten werken, het wordt dan voor ons eenvoudiger op te zoeken wat het probleem zou kunnen zijn

Tja, als je Word niet wilt proberen te laten repareren, zet je gewoon open office op je PC. Dan heb je weer een tekstverwerker mét spellingscontrole. En als je perse in word wiltblijven werken, kopieer je de tekst naar open office, laat de spellingcontrole zijn werk doen en kopieer je de gecontroleerde tekst weer terug. Word repareren lijkt mij minder omslachtig.

OpenOffice wordt sinds anderhalf jaar nog maar mondjesmaat ondersteund. Beter is de afgeleide LibreOffice (nu versie 3.6.0), daar wordt volop aan gewerkt.

Bronnen:
http://nl.libreoffice.org/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100