bestaat er een ipad app die net als excel een spreadsheet kan maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.6K

Antwoorden (4)

U kan Open.org installeren, dit is een gratis programma welke u kan downloaden en het bevat alles wat Office heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Open.org is geen app, maar een verzamelsite, of ben ik nou suf? Bedoel je openoffice.org? of libreoffice? Dat is er niet voor iPad. Op Android pads kun je google docs gebruiken. Voor iPad is er, als ik het goed heb, Numbers, maar ik weet niet of dat gratis is.
ik vind dit wel een fijn programma klik met je ipad op de link
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je hebt Numbers Office docs to go
allemaal in de afdeling Productiviteit
Numbers is betaalde apple app
quickoffice betaald
Documents to go betaald
shareplus

te koop bij de app store
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
CloudOn is hier een handig programma voor, het werkt met Dropbox zodat je het makkelijk kunt opslaan :)