Met welk spotify abonnement kan je onbeperkt muziek downloaden?

Toegevoegd na 3 uur:
Als ik het dus goed begrijp, betaal je voor spotify, maar moet je als je de nummers ook nog op je Itunes wilt zeten ook nog eens betalen. dan is Spotify dys duurder dan Itunes store. maar in ieder geval bedankt :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
2.1K

Het beste antwoord

Hallo,

Op de website staan alle abonnementen die Spotify aanbiedt in een handig overzicht. Hierin kun je zien dat er drie verschillende abonnementen zijn: de gratis versie, Unlimited (voor €4,99 per maand) en Premium (voor €9,99 per maand). Echter staat er onder geen enkel abonnement dat je ook onbeperkt gratis nummers kan downloaden. Dit zal dan ook altijd tegen een betaling moeten worden gedaan.

Het voordeel van Unlimited zit het 'm vooral in het onbeperkt streamen. Bij de gratis versie kan je maar voor een beperkte tijd muziek streamen. Met Premium, het duurste abonnement, kan je de nummers zelfs op je mobiele telefoon beluisteren met behulp van de Spotify applicatie.

Echter zou je nergens gratis onbeperkt nummers kunnen downloaden. Hier kan je de abonnementen pagina zelf rustig bekijken: http://www.spotify.com/nl/get-spotify/overview/.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

met Spotify Unlimited. Voor 4,99 per maand, onbeperkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onbeperkt downloaden kan met geen enkel spotify abonnement. Met premium kun je wel onbeperkt luisteren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
'Downloaden' is niet het goede woord. Met Spotify kan je alleen muziek offline opslaan; dit kan alleen met Spotify Premium (€9,99/m).

Je 'download' de muziek eigenlijk wel, maar kunt het alleen afspelen met het programma 'Spotify' (op je mobiel en/of computer).

Je kunt wel muziek kopen, maar dit komt over de abonnementskosten heen. Het kopen van muziek is ook mogelijk met het gratis Spotify-account.