Met een programma als photoshop of Gimp kan je een afbeelding omzetten in bijvoorbeeld sepia. Daarnaast bieden deze programma's zeer uitgebreide mogelijkheden om allerlei tinten zelf te creëren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het antwoord van Beerenburgertje is goed hoor.

Maar als je een erg makkelijk programma zoekt, wat ook niet te veel ruimte in beslag neemt (en misschien heb je dat programma zelfs al, want veel mensen hebben het)
dan moet je Irfanview downloaden. Daarmee kan het namelijk ook. Het programma is gratis.
11 jaar geleden
Zoek en download het programma "paint.net";
http://www.getpaint.net/
Open je plaatje hiermee en dan ga je naar adjustment en dan klik op sepia.
En dan is het een kwestie van opslaan.
Uiteraard kan dit programma veel meer en is bovendien ook nog gratis.

Succes