Wat is het verschil tussen Nero 7 (gratis) 8 e 9 (betaal)

menigeen gebruikt Nero 7 wat voor meer waarde ,waar je voor moet betalen ,heeft Nero 8 en 9 t/o van 7

Buiten verschillen graag wat practishe ervaring daar mee, en graag alles in het nederlands.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Dit is nog een lastigere vraag dan ik dacht. Na wat onderzoek kom ik hier op;

Ik weet dat het geen compleet antwoord is dus ik ga nog verder zoeken maar nu heb ik geen tijd. Aangezien ik niet wist of het haast had wilde ik je in ieder geval alvast wat informatie geven. Als ik meer vind zet ik het als reactie bij deze post.
Nero Ultra Edition (Enhanced)
Nero Ultra Edition is the name of the full Nero package sold in North America (USA, Canada, Mexico and Latin America).
Nero Ultra "Enhanced" is the name of the latest update of Nero 7 Ultra Edition.

Nero Premium Edition (Reloaded)
Nero Premium is the name of the full Nero package sold in all other countries.
Nero Premium "Reloaded" is the name of the latest Update of Nero Premium.

Nero Essentials/OEM
Nero Essentials/OEM are versions of Nero that do not contain all the features of the retail version.
Please note that the recorder manufacturers, who bundle their hardware with Nero software, decide which features will be implemented in the Nero Essentials/OEM version so Essentials or OEM versions do not have the full functionality of a full version.