Ik krijg steeds een vraag of dat ik iets wil installeren maar dat wil ik niet is er ergens een lijst waar ik dat uit kan verwijderen?

Toegevoegd na 13 minuten:
waar kan ik dat dan uit verwijderen dus niet dat ik weer die vraag krijg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Wellicht dat je PC een virus of trojan heeft..

Je zou dit kunnen controleren met bijvoorbeeld Malwarebytes. (http://www.malwarebytes.nl) Deze scant je PC op trojans.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat "iets" kan ook een update zijn van java of van een ander computerprogramma. Dat er zomaar afgooien kan niet altijd een goed idee zijn! Moest je toch een programma willen verwijderen met Windows 7; Start-->Configuratiescherm-->Programma's-->een programma verwijderen. Vervolgens het juiste programma uit de lijst selecteren en verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is inderdaad iets van een virus heb ik gevonden via google iets van oracle ... helper, net comp. opnieuw gestart en nu niet meer heb ook met malwarebits gescand maar ook niets dus denk zo dat het er af is