Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb google.nl als mijn startpagina. Als ik daar zoek, en die kan een webpage niet vinden, waarom kom ik dan automatisch uit bij Searchqu.com?

Ik krijg dan een vergrootglas, en het uiterst irritante: OOPS!

The page you are looking for could not be found.
Try searching for it in the adress bar above.

Ik heb bij de vergelijkbare vraag gekeken, en ben aan de hand van dat antwoord naar het configuratiescherm/software gegaan, maar kon daar niets van Searchqu vinden, en dus ook niet verwijderen...

Ik ben een beetje digidom, maar ik wil het wel graag zélf oplossen...dus antwoorden graag in begrijpelijke stappen a.u.b.?

Dank voor het meedenken!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb dat blijkbaar gehad, doe dit: Alt+X >Internetopties> Bij Algemeen Zoeken-Instellingen.> Dan krijg je een lijst met alle zoekmachines etc.> Als er ingeschakeld staat en je wilt hem niet, dan druk je erop en verwijder je hem!

Toegevoegd na 5 minuten:
Groetjes GoeieVraagEdy
-------/---/------
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
opgelost, dank!

Andere antwoorden (1)

De uitleg die je nodig hebt is afhankelijk van de browser die je gebruikt. Als het Google Chrome is, dan moet je dit probleem met de onderstaande stappen kunnen oplossen:

- Klik op de moersleutel, rechtsboven.
- Klik op Instellingen.
- Onder de kop Zoeken, klik je op Zoekmachines beheren.
- Klik op de regel(s) waar SearchQu staat, en vervolgens op het kruisje rechts hiervan.

Misschien krijg je dan nog een vraag om bevestiging, maar dan moet het opgelost zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding