Photoshop CS3 vraag (zie beschrijving)?

Ik heb op mijn computer Photoshop CS3. Nu heb ik per ongelijk een bewerkings ding verwijdert aan de rechterkant van het scherm.
het staat onder de navigator en je kan er kleuren mee kiezen.
Hoe kan ik dit terug krijgen?

In het plaatje wat ik er bij heb gevoegd hoort het vakje te staan bij de rode pijl.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Bovenin onder window (venster) kan je een tabje kiezen. Waarschijnlijk heb je 'color' weggedrukt. Kan ook 'info' zijn want daarmee kan je ook kleuren prikken. Een van de keuzes onder WINDOW moet het zijn iig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zonder de lagen heb je weinig aan photoshop. Het paneel zit verstopt onder beeld(windows)→lagen(layers).
Je kan ook F7 gebruiken als ik het goed heb