ik krijg windows vista servicepack 2 maar niet geinstalleerd.. wat kan ik doen?

Als ik deze via de windows updater wil installeren lukt het mij maar niet en krijg steeds een foutcode geen idee waarom.. hulp zou enorm gewaardeerd zijn

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K
Amadea
11 jaar geleden
Datzelfde probleem ondervond ik ook. Bij mij kon het niet verholpen worden omdat ik mijn officepakket niet gekocht heb maar gekregen, en daarom geen code daarvan in kan voeren. Misschien is dat bij jou ook de reden?

Het beste antwoord

Probeer de service pack eens los te downloaden en dan te instaleren.
soms helpt het wel eens om je virusscanner uit te zetten of even te verwijderen om nadien weer te activeren of te installeren.

http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=15278
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Aangezien de andere antwoorden niet lijken te werken heb ik nog de volgende suggestie. Download SP1 en SP2 en zet die ergens veilig. Doe een volledig nieuwe kale installate van Vista en draai daarna beide SP's eroverheen.

Ik kan mij nog herinneren dat ik ooit dit soort problemen heb gehad. Ik vond dat toen een drama. Succes en sterkte.