Wat is een goede (gratis) programma om een kleurenfoto IN een Word tekst te zetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
bamibal
11 jaar geleden
Je kunt toch gewoon in Word een afbeelding toevoegen. Of bedoel je dat niet?

Antwoorden (1)

U heeft daar geen speciaal programma voor nodig.
U gaar naar "Invoegen => Afbeelding" en nu komt de Windows Verkenner waar u de foto kunt kiezen die u wenst te plaatsen, druk nu op "Invoegen" en de foto komt op de plaats van de cursor.
De foto kan u nu nog vergroten of verkleinen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En met "tekstterugloop" kun je de plaats t.o.v. de rest van de tekst bepalen. (Eventueel er overheen of achter.)