Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iedere (iedere!) keer als ik Chrome opstart, blijkt het gecrasht te zijn. Wat is de oplossing?

Als ik kijk bij about:conflicts dan meldt hij dat alles OK is. De versie is 20.0.1132.57.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het nadeel van Chrome is dat ie ALLES bewaart, internetgeschiedenis, cookies, etc. Chrome verbruikt ook heel veel RAM-geheugen (kijk maar eens in je Taskmanager). Wat helpt is met CCleaner de zaak schoon te maken, en de internetgeschiedenis schoon te maken in chrome (Tools; geschiedenis, wissen).

Tenslotte, Chrome eraf halen en herstarten en opnieuw installeren.

CCleaner (gratis): http://www.piriform.com/ccleaner
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
CCleaner gebruik ik na elke sessie. Mijn geschiedenis wis ik ook iedere keer. Dan zal ik het gaan herinstalleren. Zelfde versie houden? En moet je verwijderen-opnieuw opstarten-nieuwe versie installeren? Ik bedoel: hoort die computer-herstart er tussen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Na het verwijderen de Computer opnieuw opstarten, dan is de registry van Chrome weg. Hierna gewoom via het Internet Chrome downloaden/installeren. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga het er op wagen, Thanks!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lijkt opgelost te zijn!

Andere antwoorden (1)

Ik zou het gewoon verwijderen en weer opnieuw downloaden. Dit probleem had ik ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding