Hoe hernoem ik deze extensie?

Ik had een bestand waarvan ik dacht dat dit een BestCrypt container was, en hernoemde dit naar .JBC.
Echter was dit niet waar, en nu kan ik deze file niet meer terug hernoemen.
Bestcrypt kan ik er niet voor gebruiken, want het is geen bestcrypt container.
Windows kan het ook niet, want dan blijft hij zeggen dat deze bewerking niet uitgevoerd kan worden omdat hij in een ander programma geopend is?
Zelfs een herstart helpt niet.
Zelfs het compleet verwijderen van Bestcrypt helpt niet, zelfs niet als ik alle waarden uit het register sloop, en de extensie word niet eens meer herkend door Windows.
Met CCleaner heb ik ook alle ongebruikte extensies verwijdert (onder andere JBC).
Ik heb zelfs een speciaal utility geprobeerd die files kan verwijderen/of hernomen bij een volgende reboot.
Lukt ook niet.
Hij BLIJFT zeggen dat het bestand niet hernoemd kan worden omdat het in een ander programma geopend is!
Ik heb ook unlockers geprobeerd, maar die kunnen geen blokkerend process vinden.
Wie heeft er een oplossing voor dit meest eigenwijze extensie die ik ooit gezien heb?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Ritsuka
11 jaar geleden
In eilige modus?
Ritsuka
11 jaar geleden
Veilige*
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok.. ga ik even proberen. Wilde nog even zeggen dat ik unlocker 1.8.1 al geprobeerd heb en dat ik Vista gebruik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En ook ben ik gewoon de eigenaar, zover ik weet...

Antwoorden (2)

Gezien je pogingen tot zover kan ik je alleen nog maar aanraden een systeem herstel uit te voeren naar een datum voordat je het bestand hernoemde. De laatste andere mogelijkheid zou zijn om in de eigenschappen van het bestand de extensie aan te passen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via eigenschappen kan ik ook niet hernoemen.
Systeemherstel zou ik kunnen proberen. Maar ik ga denk ik eerst proberen via een bootdisk en veilige modus. Ik moet alleen even kijken hoe dat gaat op Vista. Gipo utilities net ook geprobeerd, maar zelfs dat gaat niet. Geen toegang, zegt hij dan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Systeemherstel doet niks met je eigen bestanden; alleen de situatie van wel/niet geïnstalleerde bestanden wordt teruggezet.
Je hebt een programma MoveOnBoot dat bij het opstarten en voordat windows opkomt bestanden kan weggooien. Het is op eigen risico en je moet echt iets van computers weten om te gebruiken. Misschien weer deleten als het zijn werk heeft gedaan!