Ik probeer muziek in mijn iTunes te zetten maar dit lukt niet. Hoe kan dit?

Ik gebruik een macbook dus ik ga naar archief - voeg toe aan bibliotheek. Dubbelklik op 1 liedje of meerdere tegelijk maar krijg niets wordt in itunes gezet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je moet niet dubbelklikken op de file. de file aanklikken daarna openen aanklikken onderin het schermpje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook dan werkt ie niet.