Hoe kun je creditcard gegevens in Itunes 'vergeten'?

Ik heb mijn creditcard gegevens ingevoerd in Itunes, maar nu wil ik dat mijn creditcard gegevens niet meer in Itunes zijn opgeslagen. Kan dat? En zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
capthavoc
11 jaar geleden
Je bedoelt dat is gekoppeld aan je apple ID ?
tja alleen de kaart verwijderen helpt onder je account gegevens
maar waarom wil je dat verwijderen?

als niemand bij je apple id komt
dan is dat toch geen probleem ? Als het goed als iemand iets zou willen kopen dan moet je sowieso je apple id wachtwoord invullen voordat je bij je creditcardgegevens kan

Het beste antwoord

Als ik het goed heb ( heb zelf verder geen ervaring voor wat itunes betreft ) kun je in je account cq accountbeheer dergelijke zaken wijzigen of verwijderen.
Dergelijke opties moeten openstaan, is het niet voor het verwijderen dan is het wel voor het wijzigen.
Je kunt immers ook een ander kredietkaart krijgen, dan lijkt het mij logisch dat je deze wel kunt wijzigen.