Moet je een antivirus programma installeren op een iPad 3?

Toegevoegd na 14 uur:
Omdat je via mail,websites noem maar op virussen binnen kan halen..

Toegevoegd na 14 uur:
Omdat je via mail,websites noem maar op virussen binnen kan halen..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

nee, dat hoeft niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Waarom niet?
capthavoc
11 jaar geleden
idd das wel het mooie van mac en ipad ed
Ritsuka
11 jaar geleden
Mac kan wel virus krijgen, maar er zijn veel minder virussen voor.
Een iPad kan nooit een virus krijgen, omdat je niks erop kan downloaden behalve in de app store. Maar Apple controleert alles wat in de app store komt te staan. Dus een virusscanner is overbodig.