Bibliotheek Windows Media Player verwijderen, current database gevonden, echter: bestand is geopend in windows media player network sharing service?

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik heb het bestand in WMP Network Sharing Service kunnen sluiten, maar de bibliotheek geeft nog steeds alle bestanden weer! Hoe kan ik de bibliotheek echt leeg maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Een antwoord had je inmiddels al, doch niet voor de Mp3 bestanden.
Wat ik zelf doe als bepaalde dingen zich niet laten verwijderen is "unlocker" gebruiken;
http://www.filehippo.com/download_unlocker/
Gewoon eenvoudig down en installeerwerk en je hebt er geen omkijken meer na.
Nu ga je naar je Mp3 bestand, klikt hierop met je rechter muisknop en selecteer unlocker.
Vanuit hier zie je een klein venster met extra mogelijkheden.
Selecteer hier hetgene wat in jouw situatie van toepassing is.