Ik zoek een programma waarmee ik op mijn mac kan zien hoe groot de resolutie is?

ik wil een filmpje opnemen op 768p resolutie want mijn imac kan de hoogste resolutie niet aan als ik ga opnemen en als ik dan met quiktime een veld trek wat ik wil opnemen weet is niet wat de goede resolutie is dus zocht ik een programma wat kan aangeven wat op mijn beeldscherm een bepaalde resolutie is zodat ik daar het lijntje overheen kan trekken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ik weet niks over je "resolutie" maar de meesten gebruiken HyperCam. Greetz vanuit 't zuiden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste Hylke,

Wat je zou kunnen doen is even VLC Mac player proberen, hij is vele malen beter dan de Quiktime player.
Probeer nu even met VLC een groot veld te trekken ff kijken hoever je komt met het beeld.

VLC is freeware (gratis)

http://www.macupdate.com/find/mac/VLC

Met vriendelijke groeten,
Josse